Gewoon blij

 

`s Morgens mijn tranen zingen in G mineur

Dat is goed dat geeft mijn leven een beetje kleur

`s Middags mijn tranen laten mij trillen, trillen van geluk

Voor mij maakt het niet uit mijn dag kan niet meer stuk

Ik zing een smartlap uit volle borst mee

Tussendoor een lekker door honing gezoete thee

In de avond ril ik van de kou

Dat is logisch want ik mis jou

Dan opeens duik je op

Ik fluit

ik lach

ik zing

ik dans

ik spring

ik tril

ik ril

ik vlei

Mijn ogen stralen

En jij vraagt wat heb jij

En met een brok in mijn keel zeg ik……

Ik…..i.k…..ben gewoon blij.

 

10 gedachtes over “Gewoon blij

  1. Een dag die niet zo denderend begint en toch een happy end kent….men zegt dat is ’t leven… .mooi gezegd… x

    1. Dat bedoel ik dus met referentie kader, een goed gedicht wordt beter gewaardeerd dan een minder goede of zelfs een slechte, daarom ben ik blij met je reactie, blij en vrolijk doe ik het voor.

Plaats een reactie